لطفا صبر کنید ...

بعد از انجام چه کارهایی پشیمان می شوید

guy-2617866_1920.width-800.jpg

بعد از انجام چه کارهایی پشیمان می شوید

گاهی اوقات انجام بعضی کارها تاثیری روی شما می گذارد که خودتان متوجه آن نمی شوید مخصوصاً در مواردی که مربوط به نگاه دیگران نسبت به شما می شود.

سعی کنید از موقعیت هایی که پشیمانی و افسوس تنها نتیجه کارتان خواهد بود دوری کنید.

وقتی کاری را فقط برای پول انجام می دهید

به گزارش سلامت نیوز، اگر برای پول وارد کاری شده و احساس خوبی نداشته باشید و آخر هم از آن کار بیرون بیایید، ممکن است احساس پشیمانی نکرده باشید. کیست که پول دوست نداشته باشد؟ کارهایی که مناسب شما نیستند، به شما انگیزه و چیزی یاد نمی دهند، فرصت هایی از دست رفته اند. کاری را انجام دهید که دوست دارید و بابت آن احساس گناه نمی کنید. مطمئن باشید که به دنبال آن پول هم خواهد آمد.

وقتی که یکی از علایقتان را کنار می گذارید

طبیعت ازطریق علایق ما انسان ها را تشویق می کند. ممکن است شما به داروسازی یا حقوق علاقه داشته باشید و دیگری به نقاشی و نویسندگی. مطمئن باشید وقتی کارهایی را که احساسی قوی به آنها دارید کنار می گذارید، بعدها شدیداً پشیمان خواهید شد. مطمئن باشید که اگر عاشق نویسندگی باشید، اگر صبر کنید تا بچه هایتان بزرگتر شوند و وقت کافی پیدا کنید، حتی یک کتاب هم نمی توانید بنویسید. یادگیری یک ساز موسیقی یا نقاشی کردن هم همینطور است. وقتی به چیزی علاقه دارید برای آن وقت بگذارید.

وقتی که با عزیزانتان وقت نمی گذرانید

شاید با پدرتان از نزدیک در تماس نیستید و شاید حیوان خانگی تان بهترین دوستتان است اما مطمئناً وقتی با کسی که دوستش دارید به اندازه کافی وقت نگذرانید، کارایی کمتری پیدا می کنید و استرستان بیشتر می شود. برای اینکه ترفیع بگیرید بیش از حد لازم تلاش نکنید، آن هم به قیمت از دست دادن تعطیلات آخرهفته ای که می توانستید با خانواده بگذرانید. هیچ چیز برای بچه ها لذت بخش تر از وقت گذراندن با والدینشان نیست. اینکه آخر هفته آنها را به خارج از شهر ببرید، خیلی بیشتر از یک هدیه گران قیمت خوشحالشان می کند.

وقتی که سر فرزندتان داد می کشید

این برای همه والدین جمله ای آشناست. وقتی اجازه می دهید عصبانیت بر شما غلبه کند و سر فرزندتان داد بکشید، مطمئناً خیلی زود پشیمان می شوید. نگاه فرزندتان به شما، به طور غیرقابل باوری حالتان را بد می کند. مطمئناً می دانید که با دادزدن کاری درست نمی شود. فقط بچه ها را می ترسانید و استرس خودتان را بیشتر می کنید.

وقتی که هنگام خوشحالی قول می دهید

همه ما وقتی خوشحالیم بدون اینکه قابلیت خود را در وفای به عهد بسنجیم و بی آنکه بدانیم آیا از عهده آن قول برمی آییم، به دیگران قول می دهیم. معمولا قول دادن هنگام خوشحالی و بدون در نظر گرفتن محدودیت ها منتهی به پشیمانی خواهد شد.

وقتی که کسی را دست کم می گیرید

مرز پهنی بین انتقاد سازنده و دست کم گرفتن وجود دارد. خیلی از ما می دانیم که قضاوت بد کردن در موردمان چه حسی دارد اما همه ما باید بتوانیم از نظراتی که دیگران درمورد ما می دهند به طور سازنده ای استفاده و از آنها تشکر کنیم. وقتی کسی را دست کم می گیرید یا تحقیر می کنید، مطمئناً پشیمان خواهید شد زیرا با این کار هیچ چیز نصیبتان نشده که هیچ، در نظر دیگران شخصیت منفی پیدا می کنید.

«تا وقتی که پشیمانی جای آرزوهایتان را نگرفته است، هنوز پیر نشده اید.»

پیاده سازی و سئو توسط: 'GoGseo