لطفا صبر کنید ...

بهترین شخصیت خود را بیابید

دسامبر 19, 1397 توسط مینو ایرانی
124-1.jpg

بهترین شخصیت خود را بیابید

مردم واقعا شاد و موفق سعی می کنند تا حد امکان بهترین و باهوش ترین نسخه از شخصیت واقعی خود باشند؛ البته نه در ظاهر که به طور درونی. این کار نمایش برند یا اعتبار یا خودنمایی نیست، بلکه کاملا درونی و واقعی است و آنها با همه وجود بهترین خود را ارائه می دهند.

در زندگی انجام همه کارهای ارزشمند بسیار دشوار است. برای رسیدن به این هدف باید دست از تنبلی برداشت و با پشتکار در مسیر صحیح قدم برداشت.

زندگی بهتر از این نیست که شما بهترین چهرهِ واقعیِ خود را پیدا و با آن شخصیت زندگی کنید؛ شخصیت باهوش و بسیار موفق. همان طور که استیو جابز در کنفرانس جهانی سان فرانسیسکو در سال ۲۰۰۸ میلادی گفت: «زمان بسیار محدود است، بنابراین وقت خود را با زندگی به سبک دیگران هدر ندهید. اجازه ندهید زمزمه نظرات دیگران باعث شود تا صدای درونی خود را نشنوید.»

البته رسیدن به چنین هدفی به هیچ وجه آسان نیست و چالش های بزرگی سر راه شما قرار دارند اما می توانید با کمی حوصله و صبر، آنها را طی و به هدف خود برسید.

بدون شناخت خود واقعی نمی توانید به دستاوردهای بزرگی در زندگی خود دست پیدا کنید. بدون شناختن خود در واقع نمی توانید هدف یا علاقه مندی خاصی هم برای خود تعریف کنید و در نتیجه به جایگاهی که می خواهید نیز نمی رسید. هیچ هدفی بدون هوشمندی و شناخت میسر نمی شود.

هرگز سعی نکنید طوری زندگی کنید که واقعا نیستید. بهتر است به جای خودنمایی یا زیستن در قالبی که خود واقعی شما را پنهان می کند، سعی کنید خود واقعیتان باشید.

باور کنید این کار باعث می شود تا بهترین و موفق ترین زندگی را داشته باشید زیرا با علاقه مندی کارهای خود را انجام می دهید و با انرژی بیشتری در مسیر درست قدم بر می دارید.

خودشناسی هیجان انگیز ترین سفر زندگی انسان ها است: همه ما برده اتفاق های زندگی خود هستیم. بسیاری از ما دوست داریم در مورد سفرهای خودشناسی افراد موفق مطالعه کنیم یا فیلم هایی در مورد آنها ببینیم. مسافرت همیشه سرشار از یافته ها و لذت های ماندگار است. خودشناسی نیز همچون سفر است و فرصت آن برای همه انسان ها موجود است. تا زمانی که وارد این مسیر نشوید، متوجه نخواهید شد چه دستاوردهایی خواهید داشت. در سفر خودشناسی می توانید کارهای برجسته ای انجام دهید و مسایل جدیدی کشف کنید. این سفر مملو از دستاوردهای عالی است.

منبع: برترین ها

پیاده سازی و سئو توسط: 'GoGseo