لطفا صبر کنید ...

به خوشحال بودن فکر کنید

shutterstock_546820417-850x476.jpg

به خوشحال بودن فکر کنید

خوشحالی یک وضعیت خاص ذهنی است. هر فردی درزندگی خود روزهایی را تجربه نموده که برایش خوشایندنبوده است. اما ناخرسندی مزمن می تواند سلامتی شما را تحت تاثیر قرار دهد. به زندگی با دیدی مثبت نگاه کنید. میزان خوشحالی خود را کنترل نمایید.

به خوشحال بودن فکر کنید تا احساس و ظاهر بهتری به دست آورید.

خوش بین باشید

به زندگی با دیدی مثبت نگاه کنید تا خود را به دلیل احساس انرژی و خوشحالی بسیار زیادی که‌نصیبتان خواهد شد،‌متعجب سازید. به یاد داشته باشید که افراد شاد و مثبت بیشتر می توانند دیگران را مجذوب خود کنند.

دید وسیعی داشته باشید

اجازه ندهید مسائل کوچک شما را آشفته نماید. برای رسیدن به هدف خود پایدار و مقاوم باشید. به سرانجام و پاداش تلاشتان فکر کرده و از ناخرسندی به‌خاطر مسائل کم اهمیت دوری نمایید.

سپاسگزار باشید

از دیگران قدردانی کنید. به شخص‌درمانده ای‌که در خیابان از مقابلش رد می شوید، چند سکه کمک نموده و از اینکه زندگی مسرت بخشی دارید شکرگزار باشید.

از زندگی لذت ببرید

به کارهایی مبادرت نمایید که از انجام دادن آنها لذت می برید .برای خود یک اولویت قائل شده و آنچه را که دوست دارید انجام دهید.

از جسم خود مراقبت نمایید

خوب بخورید و ورزش کنید. کمی بدوید‌یا در یک بازی ورزشی شرکت کنید. همراهی نمودن یک تیم به عنوان یک عضو و بیرون رفتن با هم تیمی ها بعد از بازی، برای جسم و فکر شما مفید خواهد بود.

خلاق باشید

روزنه ای برای انرژی خلاق خود بیابید. این ممکن است شامل‌کاردستی ‌باز سازی، نقاشی، ترسیم کاریکاتور، نویسندگی و … باشد. مهم نیست که چقدر مشغله داشته باشید و یا تا چه اندازه در آخر هفته احساس بی حالی می کنید، اگر زمانی را برای انجام فعالیت های خلاق اختصاص دهید، احساسی شادتر و سالم تر خواهید نمود.

برای خود همدمی پیدا کنید

تقسیم نمودن تجربیات با دیگران، خوشحالی شما را افزایش خواهد داد.

بخشنده باشید

شاید زمان آن فرا رسیده باشد که کسی ( یاخودتان ) را به خاطر چیزی که اتفاق افتاده و یا گفته شده مورد بخشایش قرار دهید. اتفاقات و اشتباهات گذشته را پذیرفته و فراموش کنید. بدانید که نمی توانید زمان را به عقب برگردانید. شادمانی خود را با از یاد بردن نومیدی ها و شکست های گذشته دوباره به دست آورید.‌

برای شاد بودن تلاش کنید!

پیاده سازی و سئو توسط: 'GoGseo