لطفا صبر کنید ...

تکنیک های جادویی شاد بودن

happy-life-nz.jpg

تکنیک های جادویی شاد بودن

شادی ارتباط مستقیمی با اموال و دارایی های مادی ندارد بلکه دیدگاهی که در مورد زندگی تان دارید و کیفیت روابطتان تاثیر بسیار زیادی در شیوه رضایت و شادمانی تان دارد.

فهرستی از شادی بخش ها ایجاد کنید

هنگام شب تمام جزییاتی را که در طول روز باعث شادی تان شده فهرست کنید حتی اگر کوچک و پیش‌ پا افتاده باشند. وقتي در انتهای روز این مسائل جزیی اما شادی آور را مرور می کنید خواه‌ ناخواه حس مثبت و انرژی زایی سراغتان می آید که باعث افزایش شادتان می شود.

تکنیک های جادویی شاد بودن

شکرگزار باشید

وقتی برای کوچک‌ ترین داشته‌ها یتان از خداوند تشکر می کنید و آن را به زبان می آورید شاید باعث خندیدنتان نشود اما حس آرامشی به شما می بخشد که باعث افزایش روزی تان در زندگی می شود. شکرگزار نعمت‌ های خداوند باشید تا شادی را وارد زندگی تان کنید.

گاهی اوقات مقایسه کردن شما را از افکار منفی و افسردگي خلاص می کند. مطمئنا اطرافتان افرادی هستند که موقعیت شغلی و مالی کمتری از شما دارند یا درگیر یک بیماری سخت هستند. به خودتان بگویید اگر در این شرایط بودید چه کاری انجام می دادید؟

پول هم مهم است

شايد داشتن مبلغ زیادی پول و ثروت نتواند شادمانی بادوامی برایتان بیاورد اما بدون پول کافی هم زندگی شادی نخواهید داشت چون بسیاری از نیازهای اولیه‌ تان مانند نیاز به غذا و خوراک و پوشاک و مسکن بی جواب باقي می ماند و در اين شرایط ديگر انسان شادی نخواهید بود. همواره مبلغی را به‌ عنوان پس‌ انداز ذخیره کنید و با پشتکار و تلاش برای فراهم کردن نیازهای زندگی تان بکوشيد.

خوش‌ بین باشید

بعضی افراد سطح شادی بسیار بالایی دارند و عده‌ ای در سطح پایینی از شادی هستند، اما این نکته را در نظر داشته باشید که کیفیت تفکر و فلسفه شما در مورد زندگی در سطح شادی تان تاثیر مستقیمی دارد. در واقع همه انسان‌ ها در یک سطحی از شادی هستند و اتفاقاتی که درجه شادی آنها را بالا یا پایین می برد موقتی و کوتاه است و در اصل آنچه از شادی باقی می ماند همان باور درونی است که اغلب در موردش داریم.

منبع: سلامت ایران

پیاده سازی و سئو توسط: 'GoGseo