لطفا صبر کنید ...

ناگفته های یوگا

دسامبر 22, 1397 توسط مینو ایرانی
1256.jpg

ناگفته های یوگا

بسیاری از افراد که برای اولین بار به کلاس‌ های یوگا می‌ روند، اصلاً تصور نمی‌ کنند که ممکن است یوگا بتواند آن‌ ها را هیجان‌ زده کند. حرکات یوگا باید بدرستی انجام شود و تنها به این ختم نمی‌ شود که شما بتوانید بدنتان را بکشید و حرکت را به اتمام برسانید.

یوگا یک‌ روند است و همیشه شما یک حرکت را می‌ توانید کمی سخت‌ تر و چالش‌ برانگیزتر کنید.

یوگا یک تمرین است

برخی تصور می‌ کنند اینکه به حرکات یوگا “تمرین” بگوییم کمی زیاده‌ روی است؛ اما واقعاً همین‌ گونه است. هیچ مرحله آخری در یوگا وجود ندارد؛ مسابقه‌ ای نیست.

هر مواقع دوست داشتید استراحت کنید

در بسیاری از کلاس‌ های یوگا نیازی نیست که صبر کنید تا استاد به شما فرمان استراحت و آب نوشیدن را بدهد. هر موقع که احساس نیاز کردید می‌ توانید این کار را انجام دهید. البته بهتر است زیاده‌ روی نکنید.

در یوگا خواستن توانستن است

یوگا همان اندازه که به بدن مربوط می‌ شود ذهن را نیز درگیر می‌ کند. ممکن است گاهی نیاز باشد از محدوده راحت خود نیز خارج‌ شده و بدن و ذهنتان را به چالش بکشید. در یوگا نباید از افتادن بترسید. به یاد داشته باشید افتادن در یوگا به معنای شکست نیست به معنای یادگیری است.

یوگا آسان نیست

به غیر از چندین حرکت که سبب می‌ شود شما انرژی از دست‌ رفته خود را بازیابی کنید، دیگر تمرینات یوگا همگی به گونه‌ ای هستند که بدن را به چالش در بیاورند. اگر تمرینی برایتان بسیار آسان است از مربی خود بخواهید تا آن را به گونه‌ ی چالش‌ برانگیزتر اصلاح کند.

فواید یوگا بسیار فراوان هستند

یوگا به افراد می‌ آموزد که صبورتر و مهربان‌ تر باشند و دنیا را آن‌ گونه که هست بپذیرند. ممکن است شکست بخورید یا روز بدی داشته باشید اما این‌ ها همه خصوصیت زندگی هستند. به‌جای آنکه انرژی خود را صرف چیزی بکنید که نمی‌ توانید کنترلش کنید، به روی ممکن‌ها تمرکز بگیرید.

منبع: وب سایت نیکو

پیاده سازی و سئو توسط: 'GoGseo