لطفا صبر کنید ...

پیش از مادر شدن باید بدانید…

دسامبر 28, 1397 توسط مینو ایرانی
121.jpg

پیش از مادر شدن باید بدانید…

دنیا هرگز بدون حضور مادرها نمی‌ چرخد. البته این واقعیت، جای تلاش‌ های پدر را نمی‌ گیرد، چون هم پدر و هم مادر باید تمام تلاش خود را برای پرورش فرزندانی سالم و شاداب به کار ببرند و انسان هایی سالم وارد اجتماع کنند.

دخترها همیشه با خیال پردازی هایی در مورد مادر شدن رشد می‌ کنند و واقعا دوست دارند احساسات و هیجانات مادر شدن را تجربه کنند.

بدانند که دنیای مادرها ترکیبی از دردها و لذت هاست.

اما اگر یک زن، حمایت شوهری با مسئولیت و فهمیده و کمک‌ های دوستانی دلسوز را در کنار خود داشته باشد، دنیای مادرانه‌ اش کمتر چالش برانگیز خواهد بود.

متوجه می‌ شوید که مادر شدن چقدر هیجان انگیز است

پسر دلبندتان که ظاهرا هوش و استعداد کمی در درس و مدرسه دارد ناگهان تبدیل به رهبر کلاس می‌ شود! یا دختر نازنین‌ تان که دروس دبیرستانش را به سختی پشت سر می‌ گذاشته ناگهان تبدیل به یکی از موفق‌ ترین دانشجویان کالجش می‌‌ شود. در دنیای مادرانه خود خواهید دید زندگی چگونه شکل عوض می‌ کند و بهترین راه بدون حسرت طی کردن روزها این است که از هر مرحله از زندگی خود نهایت استفاده و لذت را ببرید، با تمام پستی‌ ها و بلندی‌ هایش!

شاید شکم‌ تان دیگر به حالت قبل برنگردد

حتی اگر تصمیم داشته باشید فقط یک فرزند بیاورید باز هم ممکن است همین یک بار بارداری، شکم‌ تان برآمده‌ تر از قبل کند. نُه ماه تمام بارداری کم نیست. شاید هیچ ورزش و ترفندی کمک‌ تان نکند این شکم اضافی را محو کنید و هیچ کاهش وزنی در برگرداندن سایز شکم‌ تان جوابگو نباشد. اما حالا دیگر مادری هستید که حس قشنگ مادر شدن‌ تان را با هیچ چیز دیگر در دنیا عوض نمی‌ کنید، مادری که نعمت مادر شدن نصیبش شده چه اهمیتی دارد که شکمش صاف نباشد؟!

آواز خواهید خواند و خواهید رقصید

شاید تا به حال اهل رقص و آواز نبوده‌اید اما حالا که مادر شده‌ اید احتمالا این کار را نیز خواهید کرد. موسیقی چیزی است که فرزند کوچولوی شما را واقعا هیجان زده و شاد می‌ کند و شعف خاصی به او می‌ دهد. فرقی نمی‌ کند موسیقی از تلویزیون و رادیو پخش شود یا از موبایل شما، فرقی هم نمی‌ کند از چه نوع باشد و چه کسی آوازش را بخواند. کودک شما تمایل عجیبی به صدای شما دارد و وقتی که برایش می‌ خوانید و می‌ رقصید می‌ توانید درخشش لذت و هیجان را در چشمان زیبایش ببینید.

او عاشق این است که شعرها و آهنگ‌ها را یادش بدهید و خواهید دید زمانی که صرف این فعالیت می‌ کنید چقدر برای خود شما نیز مطبوع و رضایتبخش است.

مادر بودن واقعا شگفت انگیز است

بله مادر و پدر بودن واقعا شگفت انگیز و خارق العاده است اما منتظر نمانید تا زمان مادر و پدر شدن‌ تان فرا برسد، سعی کنید از همین الان برای آن آماده شوید تا بعدا بتوانید به بهترین شکل ممکن به فرزندتان نشان دهید یک مادر یا پدر خوب بودن یعنی چه. شما می‌ توانید مطمئن باشید که فرزندان شما تمام خاطرات خوبی که با شما دارند را مو به مو به ذهن می‌ سپارند و از تمام رفتارهایتان الگو برداری می‌ کنند تا وقتی بزرگ و بالغ شدند آنها نیز مادر و پدری مسئولیت پذیر و آگاه و مهربان باشند.

منبع: هدی بانکی

پیاده سازی و سئو توسط: 'GoGseo